AdWords annonsering

AdWords annonsering

AdWords annonsering AdWords annonsering har de siste årene blitt en svært viktig del av markedsføringsstrategien til mange bedrifter. Ved hjelp av dette verktøyet kan du enkelt nå ut til personer eller bedrifter som søker på spesifikke søkeord i Google. Er du usikker...

Hva mener vi med målgruppe?

Hva mener vi med målgruppe?

Hva mener vi med målgruppe? Hva mener vi med målgruppe innen markedsføring? Har du ingen målgruppe for markedsføringen din, er det fort gjort å «skyte i blinde». Bedriftens ROI vil som regel også bli lav. Ved å vite hvem du kommuniserer mot, lykkes du bedre med...

Annonsering i sosiale medier

Annonsering i sosiale medier

Annonsering i sosiale medier Annonsering i sosiale medier har de siste årene blitt veldig populært, og akkurat det finnes det gode grunner til. De fleste av oss er på sosiale medier jevnlig. Dette gir markedsførere en gyllen mulighet til å nå ut med budskapet sitt på...

Facebook annonsering | Priser

Facebook annonsering | Priser

Facebook annonsering | Priser Hva koster det å publisere annonser på Facebook? Facebook annonsering og priser kan variere mye, siden man i stor grad kan bestemme sitt eget markedsføringsbudsjett. Det betyr i praksis at prisen kan være både høy og lav. Vi skal her se...

Online annonsering

Online annonsering

Online annonsering Online annonsering er en markedsføringsmetode som kan være gunstig når man ønsker å nå ut til en spesifikk målgruppe. Nettbaserte annonser kan enkelt målrettes, og det er som regel enkelt å tilpasse annonseringen til et gitt budsjett. Dersom...

Google annonsering

Google annonsering

Google annonsering Google annonsering har blitt ett av de viktigste markedsføringsverktøyene for både norske og utenlandske bedrifter. Ved hjelp av denne annonseformen kan bedriften oppnå økt synlighet på rekordtid. Men det har sin pris. Vi skal her se nærmere på hva...

Annonsering på nett

Annonsering på nett

Annonsering på nett Annonsering på nett har for lengst blitt den foretrukne annonseringsmetoden for bedrifter. Før i tiden var det vanlig å ha annonser i trykte medier som aviser og kataloger. I dag finner vi annonser i nettaviser, sosiale medier, søkemotorer og på...

God annonsetekst

God annonsetekst

God annonsetekst God annonsetekst danner grunnlaget for vellykket annonsering. Dette gjelder enten det er snakk om Facebook Ads, Instagram-annonsering eller annonser i søkemotorer som Google. Teksten er helt sentral både for å kunne fange oppmerksomheten og...

Digital annonsering

Digital annonsering

Digital annonsering Digital annonsering er nåtidens mest effektive form for annonsebasert markedsføring. For noen tiår siden var majoriteten av annonsene ikke-digitale, og ble først og fremst presentert i trykte medier som aviser eller brosjyrer. I dag har digital...

YouTube annonsering

YouTube annonsering

YouTube annonsering YouTube annonsering er en ypperlig måte å nå ut til målgruppen sin på. YouTube er ikke bare en kanal for deling av videoer, men også en viktig søkemotor. Her kan du potensielt nå ut til tusenvis av personer i målgruppen, for eksempel gjennom...

Annonsering på LinkedIn

Annonsering på LinkedIn

Annonsering på LinkedIn Annonsering på LinkedIn er svært populært innen B2B-markedsføring, altså markedsføring fra bedrift til bedrift. Dersom selskapet ditt ønsker å markedsføre mot bedriftsmarkedet, er LinkedIn sannsynligvis ditt beste valg. Dersom du ikke har brukt...

10 Facebook annonsering tips

10 Facebook annonsering tips

10 Facebook annonsering tips Noen Facebook annonsering tips kan være nyttige å ha i bakhodet før du setter i gang med din neste kampanje på den populære sosiale medier-plattformen. Vi skal her dele våre ti beste tips for vellykket Facebook annonsering!1. Vær målrettet...