Google Ads hjelp
Google Ads |Hjelp Trenger du hjelp med Google Ads? Mange bedrifter er usikre på hvordan de kan lage Google-annonser som når ut til målgruppen på en effektiv måte. Hvilke søkeord bør det for eksempel fokuseres på, og hvordan bør annonsen utformes? Du kan lykkes med...
Snapchat annonsering
Snapchat annonsering Snapchat annonsering (eller Snapchat Ads) er en markedsføringsmetode som har blitt veldig populær de siste årene. Gjennom denne kanalen kan du nå ut til et ungt publikum ved hjelp av kreative annonseformater. Men hvordan? Dersom du er usikker på...
Mobilannonsering
Mobilannonsering Mobil og annonsering går ofte hånd i hånd, siden en stor andel av alle annonser vises på nettopp mobile enheter. I dagens samfunn bruker de fleste av oss mobilen til daglig, blant annet til sosiale medier og Google. Med mobilvennlige annonser kan du...
Facebook kampanje
Facebook kampanje Med en Facebook kampanje kan bedrifter oppnå bestemte mål, enten det er å generere nye leads eller å øke antallet salg på nettsiden sin. Ønsker bedriften din å nå ut til en bestemt målgruppe? Da er Facebook en super plattform! Dersom du er usikker på...
AdWords annonsering
AdWords annonsering AdWords annonsering har de siste årene blitt en svært viktig del av markedsføringsstrategien til mange bedrifter. Ved hjelp av dette verktøyet kan du enkelt nå ut til personer eller bedrifter som søker på spesifikke søkeord i Google. Er du usikker...
Hva mener vi med målgruppe?
Hva mener vi med målgruppe? Hva mener vi med målgruppe innen markedsføring? Har du ingen målgruppe for markedsføringen din, er det fort gjort å «skyte i blinde». Bedriftens ROI vil som regel også bli lav. Ved å vite hvem du kommuniserer mot, lykkes du bedre med...
Annonsering i sosiale medier
Annonsering i sosiale medier Annonsering i sosiale medier har de siste årene blitt veldig populært, og akkurat det finnes det gode grunner til. De fleste av oss er på sosiale medier jevnlig. Dette gir markedsførere en gyllen mulighet til å nå ut med budskapet sitt på...
Facebook annonsering | Priser
Facebook annonsering | Priser Hva koster det å publisere annonser på Facebook? Facebook annonsering og priser kan variere mye, siden man i stor grad kan bestemme sitt eget markedsføringsbudsjett. Det betyr i praksis at prisen kan være både høy og lav. Vi skal her se...
Online annonsering
Online annonsering Online annonsering er en markedsføringsmetode som kan være gunstig når man ønsker å nå ut til en spesifikk målgruppe. Nettbaserte annonser kan enkelt målrettes, og det er som regel enkelt å tilpasse annonseringen til et gitt budsjett. Dersom...
Google annonsering
Google annonsering Google annonsering har blitt ett av de viktigste markedsføringsverktøyene for både norske og utenlandske bedrifter. Ved hjelp av denne annonseformen kan bedriften oppnå økt synlighet på rekordtid. Men det har sin pris. Vi skal her se nærmere på hva...
Annonsering på nett
Annonsering på nett Annonsering på nett har for lengst blitt den foretrukne annonseringsmetoden for bedrifter. Før i tiden var det vanlig å ha annonser i trykte medier som aviser og kataloger. I dag finner vi annonser i nettaviser, sosiale medier, søkemotorer og på...
God annonsetekst
God annonsetekst God annonsetekst danner grunnlaget for vellykket annonsering. Dette gjelder enten det er snakk om Facebook Ads, Instagram-annonsering eller annonser i søkemotorer som Google. Teksten er helt sentral både for å kunne fange oppmerksomheten og...