Digital annonsering

Digital annonsering

Digital annonsering Digital annonsering er nåtidens mest effektive form for annonsebasert markedsføring. For noen tiår siden var majoriteten av annonsene ikke-digitale, og ble først og fremst presentert i trykte medier som aviser eller brosjyrer. I dag har digital...

YouTube annonsering

YouTube annonsering

YouTube annonsering YouTube annonsering er en ypperlig måte å nå ut til målgruppen sin på. YouTube er ikke bare en kanal for deling av videoer, men også en viktig søkemotor. Her kan du potensielt nå ut til tusenvis av personer i målgruppen, for eksempel gjennom...

Annonsering på LinkedIn

Annonsering på LinkedIn

Annonsering på LinkedIn Annonsering på LinkedIn er svært populært innen B2B-markedsføring, altså markedsføring fra bedrift til bedrift. Dersom selskapet ditt ønsker å markedsføre mot bedriftsmarkedet, er LinkedIn sannsynligvis ditt beste valg. Dersom du ikke har brukt...

10 Facebook annonsering tips

10 Facebook annonsering tips

10 Facebook annonsering tips Noen Facebook annonsering tips kan være nyttige å ha i bakhodet før du setter i gang med din neste kampanje på den populære sosiale medier-plattformen. Vi skal her dele våre ti beste tips for vellykket Facebook annonsering!1. Vær målrettet...

Gratis annonsering på nett

Gratis annonsering på nett

Gratis annonsering på nett Gratis annonsering på nett er noe mange bedrifter ønsker seg. Ikke alle bedrifter har et budsjett som tillater dem å bruke penger på dyr annonsering i Google eller lignende. Så, hvilke alternativer finnes egentlig? Heldigvis trenger ikke...

5 tips for bedre annonsetekst

5 tips for bedre annonsetekst

5 tips for bedre annonsetekst En god annonsetekst kan bety enormt mye for bedriftens evne til å konvertere kunder. Annonser er en av de mest brukte markedsføringsmetodene blant norske bedrifter, og det finnes utallige muligheter – både i søkemotorer, på sosiale medier...

Programmatisk annonsering

Programmatisk annonsering

Programmatisk annonsering Programmatisk annonsering er midt i blinken for bedrifter som har behov for målbar og effektiv markedsføring som enkelt kan tilpasses et budsjett. De siste årene har programmatisk annonsering blitt svært populært blant norske bedrifter som...

Facebook annonsering

Facebook annonsering

Facebook annonsering Facebook annonsering er en av de mest populære annonseformene, og byr på mange gode muligheter. Du kan blant annet publisere videoannonser, karusellannonser og rene tekstannonser. Samtidig kan du nå ut til akkurat det publikummet du selv ønsker....

Hvordan skrive en annonse?

Hvordan skrive en annonse?

Hvordan skrive en annonse? Hvordan kan du skrive en annonse som både engasjerer og konverterer målgruppen din? Annonser er blant de mest populære formene for markedsføring, og de fleste av oss treffer på annonser både på sosiale medier og i aviser daglig. Det finnes...

PPC-annonsering

PPC-annonsering

PPC-annonsering PPC-annonsering innebærer at du byr på en annonseplass som er relatert til bestemte søkeord – som regel gjennom Google eller andre søkemotorer. Google AdWords er et populært verktøy i denne sammenheng. Med vellykket PPC-annonsering kan du se frem til...

Native annonsering

Native annonsering

Native annonsering Native annonsering skiller seg ut i mengden, og er ikke som annonser flest. Har du noen gang lest i en nettavis? Da har du kanskje klikket deg inn på en interessant sak som kunne minne om redaksjonelt stoff, men som i virkeligheten er en annonse....

Annonsering på Facebook

Annonsering på Facebook

Annonsering på Facebook Annonsering på Facebook er en populær markedsføringsteknikk blant bedrifter. Det finnes nemlig en rekke fordeler med å publisere annonser på denne SoMe-plattformen. I Norge finnes det i overkant av 3,5 millioner mennesker med brukerkonto på...